Gå till innehåll

Tips: Rensa bara en sida i taget


Slanten

Rekommenderade inlägg

Detta är väl inget stort problem egentligen, men om man varit borta några dagar från SVG (jag vet, vem är det egentligen...) så blir det väldigt många nya inlägg. Som exempel var jag bort i fem dagar och har över åtta sidor med nya inlägg att titta på. När jag klickar på ett inlägg på sidan 5, läser det och sedan trycker på "nya inlägg" ramlar jag automatiskt in på första sidan igen och måste komma ihåg vilken sida jag var på.

Så mitt förlsag är att man ska kunna rensa en "sida" i taget, ungefär som när man rensar annonser.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tanken är god men jag tror det blir knepigt, den knappen "Vad är nytt" är en speciallänk i vbulletin som gör en intern sökning bland nya poster, jag har försökt skicka in en parameter (tex page=2) i den men den bryr sig inte.

Hade ju varit smutt och bara injecta in sidan man är på i själva knapplänken, rent tekniskt är det görbart (fast lite krångligt) men som sagt verkar det inte gå.

Däremot kan du ju, när du läst klart posten och vill åter till listan, bara trycka på Pil bakåt /backa i webbläsaren så borde du ju komma tillbaka till den sidan du var på.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...