Tweeny Postat 8 mars 2014 Dela Postat 8 mars 2014 Vet inte hur jag ska göra. Vi har råkat ut för en vattenskada och svartmögel i tak och väggar. Har rivit ner och hållt på i snart två veckor. Förra veckan fick jag panikflytta mitt 80 L in i nästa rum. Nu ska dom börja bygga inomhus på måndag, elen måste vara avstängd under några dagar. Är inne på att göra mig av med mina koraller o fiskar. Men då måste jag göra det i dag eller i morgon. Är helt lost... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tweeny Postat 8 mars 2014 Författare Dela Postat 8 mars 2014 För fiskarna kommer väl inte att överleva utan elen? Hur länge kan ett 80 L klara sig utan el? Är det just cirkulationen som måste vara igång? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Magnus85 Postat 8 mars 2014 Dela Postat 8 mars 2014 hyr ett elverk =)mvh magnus Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hagbard Postat 8 mars 2014 Dela Postat 8 mars 2014 Hur bor du? du kan kanske låna ström från en granne via lång sladd? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reuben Postat 8 mars 2014 Dela Postat 8 mars 2014 prata med närmsta akvariebutik som de kan agera hotel några dagar annars. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 9 mars 2014 Dela Postat 9 mars 2014 Ni själva kan ju inte klarar er utan el i flera dygn, det måste de som ska fixa till det så till att fixa fram. Då kan ni koppla in karet på samma lina som ni själva kommer att få el från. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 9 mars 2014 Dela Postat 9 mars 2014 Eller så hyr du ett elverk jag kan nog fixa ett till bra pris inne i jönköping å så fall Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tweeny Postat 9 mars 2014 Författare Dela Postat 9 mars 2014 Vårt hem är inte beboeligt. Har bott hos svärföräldrarna i två veckor snart. O minst en vecka till. Så det behövs ingen el i huset. Skänkte bort mitt levande igår Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.