fraggen Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 Finns det fler än RSM som till tillverkar kompletta burkar med Stativ, skummare pumpar,ljus osv? Citera
_Manne_ Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 Små kar tex aquamedic Blenny finns tex.. Finns kompletta med bänk o rubbet i teknikväg.. Frågan är lite , vilken volym Du är sugen på , på ett ungefär..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
slarvid Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 Aquael har reefmax eller vad dom heter. Ganska schyssta mått på dom. Fluval har gjort en men som är grymt snygg, men vet inte om den går få tag på i sverige än Citera
fraggen Postat 13 april 2014 Författare Postat 13 april 2014 Jag blev ju lite eld och lågor när jag såg RSM 650!! Dubbelt så mycket vatten som jag har nu. Men rampen? Lysen med T5 lysrör.Meh,.Det vill jag ju inte ha, jag vill såklart ha LED! Det har jag nu. Svalt och bra. Citera
_Manne_ Postat 14 april 2014 Postat 14 april 2014 Du ska kunna beställa karet utan belysning .Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
adddo Postat 14 april 2014 Postat 14 april 2014 Nu bor ju du i Göteborg men annars har ju triton ett plugnplay koncept på G. Citera
fredrikDalby Postat 14 april 2014 Postat 14 april 2014 Aqua Medic. Percula, kauderni, magnifica är några av deras större kar. Själv är jag sugen på Kauderni 300l komplett med LED, runt 18000kr. Citera
Guest Postat 25 maj 2014 Postat 25 maj 2014 Jag har köpt ett Innovative Marine kar och det är helt fantastisk. De har olika storlekar så du borde hitta nån som passar bra för dig.Tyvärr är det bara 1 butik i Danmark som säljer detta. Kolla här http://www.nordicreefshop.eu/Mitt kar är ett Nuvo 16g. Du kanske vill köpa bara karet cha separat ljus system. Kanske en ecotech radion eller liknande isf du vill ha SPS. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.