Edlund Postat 14 maj 2014 Postat 14 maj 2014 Fick min belysning igår och skulle vilja ha Baliprogrammet men jag hittar inte det till Mac. Deras beta version till Mac os är ju inte så rolig. Finns inga ljusprogram som jag kan se iaf. Måste kanske skaffa/låna en pc ? Citera
mamadubba Postat 14 maj 2014 Postat 14 maj 2014 Har inte testat mac programmet men kan du ladda in par tables? För isåfall kan du ju hämta bali programmet som en sådan? Citera
blackizzz Postat 14 maj 2014 Postat 14 maj 2014 Skaffa virtualbox och en windowskopia (bränd på cd) du får du Windows som en app i Mac;en. Använder den hela tiden när jag meckar hoj, fungerar super Sent from my IPhone Citera
Matthias_H Postat 14 maj 2014 Postat 14 maj 2014 Har både Mac och pc och tyvärr fungerar inte mjukvaran till Mac något vidare kunde inte styra alla mina kanaler dessvärre. Har 9 kanaler.kunde endast styra 8.så jag kör med pc blev aldrig nöjd med mjukvaran till mac. Fler inställningsmöjligheter med pc också.Gillar dock inte pc i vanliga fall Citera
Edlund Postat 14 maj 2014 Författare Postat 14 maj 2014 Efter jag har ställt i tid för sol och solnedgång så nollas det och fabriksinställningarna sätts på. Skumt eller Citera
Yodelking Postat 14 maj 2014 Postat 14 maj 2014 Även om du tar "Read" på den fliken?Om man stänger programmet och startar om så måste man på varje flik välja "Read" för att läsa inställningarna i lampan.(och så klart "Save" för att spara sina ändringar.) Citera
Edlund Postat 14 maj 2014 Författare Postat 14 maj 2014 japp sparar det varje gång. Beta 1.1 har jag Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.