lexwin Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Tjena, nån som känner till något om denna lilla krabat? Namn, bra / dålig? Citera
akutmottagning Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Släng ut den oroväckande lika mina som tuggat på diverse sps. Tycker man kan se på bilden hur den skalat av vävnad. Citera
Dykaren Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Jag litar på de så kallade banditkrabborna. Dessa har jag aldrig haft några problem med.Håriga ben eller blåa ögon är för mig varningstecken... dessa brukar jag avlägsna. Men det är med ett visst mått av rasism och fördomar, jag vet inte med säkerhet att alla dessa är "dåliga" men jag chansar inte. Citera
blackizzz Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Precis som Hans säger så brukar de håriga eller de med blå ögon vara lite elaka mot SPSer Citera
lexwin Postat 2 juni 2014 Författare Postat 2 juni 2014 Tycker man kan se på bilden hur den skalat av vävnad.Du hade så rätt när jag synade korallen lite närmare.När jag plockade ut den la jag även märke till de håriga benen, det hade jag triggat på själv också. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.