Petter N Postat 9 oktober 2014 Dela Postat 9 oktober 2014 Jag tänker komma på söndag. Är det här man anmäler sig? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 9 oktober 2014 Dela Postat 9 oktober 2014 Ja hinner inte samordna Era beställningar.Det blir liksom konstigt om ja fixar till tre av Er men inte resten.Därför kommer ja att ta me lite acroporafraggar till träffen. Så kan Ni kika om det är något vill köpa/byta. Tar även med lite Gorgonia o sånt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 9 oktober 2014 Dela Postat 9 oktober 2014 Gorgonia om det är rätt sort är högintresant. blir bra det larry:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 9 oktober 2014 Författare Dela Postat 9 oktober 2014 Jag tänker komma på söndag. Är det här man anmäler sig?ja, välkomna på söndagen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Anlu Postat 9 oktober 2014 Dela Postat 9 oktober 2014 Finns intresse för bbt annemoner? Har fyra stycken... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 9 oktober 2014 Författare Dela Postat 9 oktober 2014 Finns intresse för bbt annemoner? Har fyra stycken...bilder ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Daniell523 Postat 9 oktober 2014 Dela Postat 9 oktober 2014 Finns intresse för bbt annemoner? Har fyra stycken...Ja men vilken färg?Pris? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Anlu Postat 9 oktober 2014 Dela Postat 9 oktober 2014 Återkommer med bild i kväll. Pris är vad du känner för att ge. Har du en fragg på någon ovanligare/snygg sps så kan man ju byta kanske. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Anlu Postat 9 oktober 2014 Dela Postat 9 oktober 2014 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Anlu Postat 9 oktober 2014 Dela Postat 9 oktober 2014 Dålig bild och smutsiga rutor. De är lite större än en hand styck. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 9 oktober 2014 Dela Postat 9 oktober 2014 ställer mig i kö på en bubbletip anemon om priset är rätt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 9 oktober 2014 Dela Postat 9 oktober 2014 kommer ha med mig watermelon knappar 9 polyper samt bege gorgia rhodactis bruna samt någon liten bit rött flak om intresse finnes för dessa byte eller sälj tar bara med mig om någon är intresserad. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 9 oktober 2014 Dela Postat 9 oktober 2014 knappar bokade Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 10 oktober 2014 Författare Dela Postat 10 oktober 2014 Mari från Stockholm kommer, välkommen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 10 oktober 2014 Dela Postat 10 oktober 2014 Vi kommer hela familjen Det ska bli kul att träffas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 10 oktober 2014 Dela Postat 10 oktober 2014 detta kommer bli såå nice :) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 10 oktober 2014 Dela Postat 10 oktober 2014 Jag tar nog med någon fragg på Pavona cactus för byte mot någon annan fragg och kanske något mer om jag får tid att rota i akvarierna innan träffen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Purre Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 Hej. Jag kommer på träffen.Mvh Per Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 11 oktober 2014 Författare Dela Postat 11 oktober 2014 Bara ett dygn kvar till den stora träffen! Vänligen ta med jämna pengar (2 tjugor eller 4 tior) vi kanske annars inte kan växla. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 Har just svängt förbi där vi tror att vi ska vara i morgon.Är det det gröna huset direkt till vänster när man kör in vid skylten Tropikhuset?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 Japp stämmer Larry. är lite cykelställ utanför. Vill bara påminna att jag ej tar med något om det ej är bokat innan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 11 oktober 2014 Författare Dela Postat 11 oktober 2014 Picko ta med dig nåt jag vill ha! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 hehe jag bor väldigt nära. så kommer ha med mig röda flak samt någon mjukis då jag har dom lösa är det någon som vill ha något annat jag kan fragga gorgia beige rhodactis brun i mitt kar med lite ljusa toppar, piccolopora neongrön "liten" röd grenväxande montipora "pinne" säker fler saker när jag börjar surra lite på träffen. jag kikar av tråden innan jag åker så märker jag om jag ska ta med mig. Då jag ej vill fragga i onödan. Söker LPS Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 11 oktober 2014 Författare Dela Postat 11 oktober 2014 Snart bara tolv timmar kvar till årets saltaste händelse! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 flaken bokade. nedräkning pågår Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.