jacs Postat 13 september 2014 Postat 13 september 2014 Första inlägget på denna sida skrivs det hur man går tillväga. Endast för att alla skall få plats i lokalen och inte som sist där personer fick stå vid sidan. Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 13 september 2014 Författare Postat 13 september 2014 Hej Karin! Ja, för att få in alla anmälningar på samma ställe så vill vi att ni ska ringa in till vår entre/reception och boka. Då kan bokningen vara öppen under museets öppetider, tis-sön 10-17, ons 10-20. / David Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 27 september 2014 Författare Postat 27 september 2014 Mindre än en månad kvar nu! Dags för alla som glömt boka att ringa vår entré och boka plats! Idag invigs förresten en superbra utställning om fisk och fiske hos oss. Min goda kollega Jens Ulvås har varit projektledare. Så kom gärna förbi och kika på den också! Hej fisk! heter den. / David Citera
mandarinen Postat 27 september 2014 Postat 27 september 2014 Kan man boka nu? Jag letar runt men hittar inte var? Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 27 september 2014 Författare Postat 27 september 2014 Bra! Kan lägga ut numret igen. Det är alltså 031-3683550 och då kommer man till vår entre på Sjöfartsmuseet Akvariet. Där har dom hand om bokningar. Citera
marcuskorv Postat 29 september 2014 Postat 29 september 2014 Finns det någon tråd om själva korallträffen?Tänkte man kunde skriva vad man har och se även vad andra har så man vet vad som kommer finnas på plats Citera
krille 55 Postat 29 september 2014 Postat 29 september 2014 Titta under forum. "övrigt Fraggbyte på träffar" Där finns en tråd där du kan göra ett inlägg. Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 7 oktober 2014 Författare Postat 7 oktober 2014 Nu finns det bara en handfull platser kvar! / David Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 8 oktober 2014 Författare Postat 8 oktober 2014 Resebeskrivning om man kommer med tåg eller buss till Göteborg centralstation och vill ta sig till Sjöfartsmuseet Akvariet. Från Centralstationen/Drottningtorget går spårvagnar 3,9 och 11 till Stigbergstorget, som är hållplatsen 100m från museet. 3an tar 3 minuter extra, men då får ni se lite av Avenyn också / David Citera
Laggeman Postat 8 oktober 2014 Postat 8 oktober 2014 Hur är det med parkeringsplatser om man kommer med bil, är det lika bra som förut? Finns det annars något P-hus i närheten? Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 8 oktober 2014 Författare Postat 8 oktober 2014 Parkering ja.. Jo, det finns. Både mittemot museet, vid Liedl, och sen nedför museets kortsida västerut. Men det kryllar inte direkt av platser. Ska se om kollegorna kan ge tips på bra ställen i närheten att parkera på. / David Citera
Lasse Postat 8 oktober 2014 Postat 8 oktober 2014 Finns ett parkeringshus under Hemköp vid Stigbergstorget tror jag.MVH Lasse Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 9 oktober 2014 Författare Postat 9 oktober 2014 reine nilson vill kommaHej Tony! Här på guiden går det inte att boka plats. Bokning gör man på 031-3683550 under museets öppetider. Detta för att inte röra till det och missa bokningar, dvs vi vill ha in alla bokningar på en och samma plats. / David Citera
Guest Postat 9 oktober 2014 Postat 9 oktober 2014 Funderar på att ta mig ner hur är det med handikapp parkering har handikapptillstånd. Är inte i prima skick just nu så där av min fråga. Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 9 oktober 2014 Författare Postat 9 oktober 2014 Hej Patrick! För att få rätt svar på den frågan får jag be dig ringa entren, samma nummer som bokningen, och höra. Jag tror vi har bra rutiner för detta, men våra värdar har bäst koll på detta. Så ring och kolla av så går det helt säkert att lösa. / David Citera
Gnarkill Postat 10 oktober 2014 Postat 10 oktober 2014 Vart skall man ringa om man vill komma och kika på frag swap och föredrag? Citera
Laggeman Postat 10 oktober 2014 Postat 10 oktober 2014 Vart skall man ringa om man vill komma och kika på frag swap och föredrag?Samma nummer som redan skrivits ut förut. Här kommer inbjudan till höstens korallträff! Jag bifogar en pdf med all info, hoppas det funkar. Boka plats kan man göra från och med imorgon på nummer 031-3683550[ATTACH=CONFIG]118026[/ATTACH]Vill man sprida inbjudan är det okej. / DavidBra! Kan lägga ut numret igen. Det är alltså 031-3683550 och då kommer man till vår entre på Sjöfartsmuseet Akvariet. Där har dom hand om bokningar.Hej Tony! Här på guiden går det inte att boka plats. Bokning gör man på 031-3683550 under museets öppetider. Detta för att inte röra till det och missa bokningar, dvs vi vill ha in alla bokningar på en och samma plats. / David Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 11 oktober 2014 Författare Postat 11 oktober 2014 God helg allihopa! Idag bokades den sista platsen till föredragen och quizen på korallträffen. Jättekul och häftigt att så många vill komma till museet och göra även denna korallträff till nåt extra. För att vara tydlig så är det alltså på föredragen som det är begränsat med plats. Vill man komma och vara med på aktiviteterna efter föredragen(och quizen), dvs korallbyte, mingel och besök bakom kulisserna, så går det bra utan att boka in sig. Så föredrag och qiuz bokar man. Mingel i akvariet, korallbyte och besök bakom kulisserna kan man komma på även om platserna är slut till föredragen. Mingel mm startar ungefär 15:15. Skicka ett mail eller skriv här om det skulle vara några frågor. Skulle det bli avbokningar och platser tillgängliga så kommer jag att posta det här på Saltvattenguiden i denna tråd så fort jag kan. MVhDavid Citera
petnym Postat 13 oktober 2014 Postat 13 oktober 2014 Idag bokades den sista platsen till föredragen och quizen på korallträffen. Jättekul och häftigt att så många vill komma till museet och göra även denna korallträff till nåt extra.Jaha, det var ju typiskt när man äntligen hade clearat helgen... Citera
Lasse Postat 13 oktober 2014 Postat 13 oktober 2014 Kolla återbud och hör om de kan ha en återbudslista?MVH Lasse Citera
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 13 oktober 2014 Författare Postat 13 oktober 2014 Vi gör så här. För att "boka" eventuella platser vid avbokning så maila mig på david.sallstrom@kultur.goteborg.se och skriv att ni är intresserade av plats på föredragen om det dyker upp. Först till kvarn gäller OM platser blir lediga. Jag skickar ett mail OM det blir lediga platser. Vi vill självklart att alla platser används så jag hoppas ni hör av er om ni fått förhinder och inte kan utnyttja er bokade plats. MvhDavid Citera
Manks Postat 20 oktober 2014 Postat 20 oktober 2014 Till nästa gång borde ni fundera på en kamera och websända föredragen Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.