Bliaze Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Kan en anemon äta upp en clown?Jag har letat efter den överallt! Fattar ingenting! Har den bara gömt sig någonstans eller kan en anemon äta upp den?Hoppas den inte gåt och dött? på grund av mina vattenvärden är lite instabila...Men han modde prima i gårkväll... Åt ordentligt lekde och busade med den andra clownen..Undrar Citera
stigigemla Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Ja, men det brukar bara vara risk de första nätterna. Om jag skulle sätta i en anemon till mina clowner skulle jag absolut köra med nattlampa några dagar i början. Citera
Bliaze Postat 6 oktober 2005 Författare Postat 6 oktober 2005 men dom har levft ihop ca en månad. den kan ju inte bara försvinna..jag får leta lite till Citera
solwretep Postat 28 februari 2008 Postat 28 februari 2008 bättre sent än aldrig. hur gick det? Citera
Laggeman Postat 28 februari 2008 Postat 28 februari 2008 Peter, med tanke på att Emelie inte postat något på guiden sedan 2005-11-01 så kan man kanske tänka sig att hon inte är aktiv på guiden längre och du får försöka skicka ett mail istället. Citera
MariaL Postat 28 februari 2008 Postat 28 februari 2008 Jag tror att hon har lagt ner helt, jag köpte beg. grejor av henne 2005 när hon sålde av... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.