Blåbert Postat 13 augusti 2014 Dela Postat 13 augusti 2014 Min MI äter allt, men lägger inte på sig vikt. De vill ju gärna ha svamp i sin diet, men det lär ju vara omöjligt att ha tillräcklig reproduktion i karet.Så vad ger man dem? Det lär väl finnas köpefoder som passar? Champinjoner? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 13 augusti 2014 Dela Postat 13 augusti 2014 Svampdjur är inte det minsta släkt med schampinjoner. Det finns foder. T.ex Ocean Nutrition Angel Formula. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 13 augusti 2014 Dela Postat 13 augusti 2014 Haha, champinjoner-skrattar hysteriskt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan Postat 13 augusti 2014 Dela Postat 13 augusti 2014 Ocean nutrion och glöm ej nori Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Blåbert Postat 13 augusti 2014 Författare Dela Postat 13 augusti 2014 Champinjoner var naturligtvis ett skämt. Ok angel formula då. Finns det alternativ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
akutmottagning Postat 13 augusti 2014 Dela Postat 13 augusti 2014 Fick min att äta först när jag kletat reef paste på rutan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Blåbert Postat 13 augusti 2014 Författare Dela Postat 13 augusti 2014 Drygt att intw kunna veställa frysfoder. Finns inget torrt som innehåller svamp? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dykaren Postat 13 augusti 2014 Dela Postat 13 augusti 2014 Brightwell Aquatics har ngt de kallar Angelixir. Det är spårämnen, vitaminer och annat som svampätande fiskar såsom kejsare behöver. Man droppar det över torr eller frysfodret. Om det hjälper/funkar/behövs på Moorish Idol vet jag inte dock. Jag använder det själv till Pygoplites diacanthus. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Blåbert Postat 13 augusti 2014 Författare Dela Postat 13 augusti 2014 Kan vara värt att prova Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.