Guest Postat 25 september 2014 Postat 25 september 2014 Kör med handskar gummiband vid handleden. Då man efter en olycke med en toxikasjöbba gjor mig väldigt kännslig. Jag får tim brännblåsor av lps. Citera
Zanders Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Jag har alltid handskar när jag håller på. Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Strikt Postat 21 oktober 2015 Postat 21 oktober 2015 Fick en gång tipset av en erfaren akvarist att ha opudrade Nitrilhandskar. Citera
Zanders Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Ja. Handskar och gummiband is the shit Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Alexraptor Postat 23 oktober 2015 Postat 23 oktober 2015 Har aldrig gillat handskar, inte ens med gummiband, förlorar så väldigt mycket känsel och fastnar på saker.Vad som skulle vara häftigt är om det fans ett slags latex eller silikon sprej så att det blev som ett andra skinn och som man bara kunde ta och skala av när man är klar! Citera
Manks Postat 23 oktober 2015 Författare Postat 23 oktober 2015 @alexraptor http://www.hansaplast.se/producter/sarvard/sprayplaster Citera
Alexraptor Postat 23 oktober 2015 Postat 23 oktober 2015 Där ser man!Fast vet inte riktigt hur bra för akvariet det skulle vara, då det är plastbaserat som "försvinner gradvis med tiden"Men kul ändå att konceptet finns. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.