Lasse Postat 30 september 2014 Postat 30 september 2014 @ Dani: Så fattade jag det inte heller - ingen skada skeddMVH Lasse Citera
ikola Postat 30 september 2014 Postat 30 september 2014 Denna utställning måste även få besöka Karlstad Citera
hagbard Postat 30 september 2014 Postat 30 september 2014 Coral universe! kan man särskriva det? hehe..knapparna vill jag inte ha.. man kan kanske kan vända på det också..universe of corals...men jag vill ändå inte ha knapparna! Citera
Blåbert Postat 1 oktober 2014 Postat 1 oktober 2014 Inget sexanspelande sa du, men det du visar är ju "The Naked Reef" eller "The Coral Reef Unrevealed" Citera
Vidofner Postat 1 oktober 2014 Postat 1 oktober 2014 Coral universe! kan man särskriva det? hehe..knapparna vill jag inte ha.. man kan kanske kan vända på det också..universe of corals...men jag vill ändå inte ha knapparna! Ja, man ska särskriva det. Engelskan skriver inte ihop ord som vi gör. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk Citera
alexochingencarina Postat 7 oktober 2014 Författare Postat 7 oktober 2014 Denna utställning måste även få besöka KarlstadHaha ja visst. Vi börjar smått sen kör vi en world tour=) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.