Alexraptor Postat 25 oktober 2014 Dela Postat 25 oktober 2014 Att lyssna på intressanta tal och byta/sälja/köpa koraller var inte det enda som jag hann med att göra under dagens korallträff. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Alexraptor Postat 25 oktober 2014 Författare Dela Postat 25 oktober 2014 Skulle egentligen blivit mycket mer, men det var väldigt stressigt och stökigt under dagen.Får bli en "riktigt" fotoexpedition någon dag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Pasaputte Postat 25 oktober 2014 Dela Postat 25 oktober 2014 riktig snygga bilder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 25 oktober 2014 Dela Postat 25 oktober 2014 Mycket snygga bilder mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hassel Postat 25 oktober 2014 Dela Postat 25 oktober 2014 Läckert,,,,flera skulle göra sig som fototapet!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 26 oktober 2014 Dela Postat 26 oktober 2014 kamera, objektiv, inställningar? Verkligen fina foton! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Alexraptor Postat 26 oktober 2014 Författare Dela Postat 26 oktober 2014 Tackar! Jag har fått öva mycket hemma på mina egna koraller och djur, som ni kan kolla på lite i min andra tråd: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?62523-Kliar-i-avtryckarfingret-KorallerWille, all den informationen finns i om du clickar vidare på bilderna och kommer till Flickr sidan.Men jag använder mig av en gammal Fujifilm FinePix S2000HD kompaktkamera, så den har bara ett inbyggt objektiv. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Alexraptor Postat 1 november 2014 Författare Dela Postat 1 november 2014 Läckert,,,,flera skulle göra sig som fototapet!!Några som du särskilt tänker på? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Alexraptor Postat 20 maj 2016 Författare Dela Postat 20 maj 2016 (ändrat) Då kanske man skulle ta och fylla på lite mer bilder? Ändrat 20 maj 2016 av Alexraptor 6 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Alexraptor Postat 3 juli 2016 Författare Dela Postat 3 juli 2016 Tog äntligen tillfället i akt och efter alla dessa år gjorde ett "riktigt" besök på Sjöfartsmuseet och besökte alla våningarna. Men detta kunde ju förstås inte göras utan att man tog några fler bilder i akvariet, och på den nya bläckfiskutställningen! Däremot tycker jag att det är alldeles hemskt att Sjöfartsmuseet låter ett odjur som det här springa löst i hallarna! Fånga och lås in den i en bur, kvickt! 5 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Alexraptor Postat 11 april 2017 Författare Dela Postat 11 april 2017 (ändrat) Spelade in en liten filmsnutt under senaste Korallträffen av en av Bläckfiskarna som personalen matade och lekte med. Tror också att den här snubben "bakom kulisserna" försökte sig på en high-five! Ändrat 11 april 2017 av Alexraptor 3 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 12 april 2017 Dela Postat 12 april 2017 Jättefin film! Även bilden på Sepia bandensis, dvärgbläckfisken var fantastiskt. Jag skall håll ett föredrag Bergen om några veckor för massa akvariefolk. Jag skulle gärna vilja ha med den bilden i mitt föredrag om du kan tänka dig att dela med dig? Du kan maila mig på frida.gebel@kultur.goteborg.se i så fall. Jag jobbar som marinbiolog på akvariet men lyckades inte vara med på korallträffen sist. Glad påsk MVH Frida Gebel Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Alexraptor Postat 12 april 2017 Författare Dela Postat 12 april 2017 Det ska vi nog kunna ordna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.