Saltis Postat 20 oktober 2005 Postat 20 oktober 2005 hej jag har fått tyst på min mce 600 med hjälp av att jag har virat in den undre delen med en tröja, och har ca 5 cm skumgummi på stället där den hängs då höll den tyst och ca 80% mindre vibrationer Citera
Clownen Postat 20 oktober 2005 Postat 20 oktober 2005 Du kan också pröva att linda in själva pumpen som är inbyggd i skummaren med tex filter material. Sedan kan man bygga en ljuddämpare på luftintaget då det "sörplar" en del. Jag tog en tom kamerarulle och trädde över röret och fyllde sedan med lite bomull (tack för tipset Wrang). Citera
Klubbsson Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Tyvärr ett känt problem på vissa ex, prata med din återförsäljare om en ny impeller, Jag har själv blivigt lovad en ny impeller med en ny typ av gummibussningar. Citera
striker Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 jag har haft en mce 600 tyckte jag provade allt men det gick ej att få tyst på fick byta skummare Citera
joaslim Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Ja jag börjar också bli trött på min.Synd annars på en bra skummare. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.