Nille83 Postat 22 november 2014 Dela Postat 22 november 2014 Är det kört att ha mer än en kirurg i ett RSM 250? Jag har en gul kirurg idag. Jag provade i mitt Juwel 260 men de kirurgerna jag släppte i där dog. 4 st, men tror bara att den gula är skyldig till att ha dödat en. Det jag undrar är, går det att ha fler än en kirurg i ett 250 liters och om det går, vilken sort ska man ge sig på? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 22 november 2014 Dela Postat 22 november 2014 Ett en meters kar är normalt sett för lite för en kirurg. Är det någon som skall trivas är det möjligtvis en gul eller kanske en Ctenochaetus strigosus eller truncatus. Men två - tre meter vore bättre för alla.Och två tror jag inte alls på. Nu vet jag att somliga kommer att protestera men är det yngel?En gul kirurg blir 16 - 20 cm och kanske 40 år gammal eller mer. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nille83 Postat 22 november 2014 Författare Dela Postat 22 november 2014 Ett en meters kar är normalt sett för lite för en kirurg. Är det någon som skall trivas är det möjligtvis en gul eller kanske en Ctenochaetus strigosus eller truncatus. Men två - tre meter vore bättre för alla.Och två tror jag inte alls på. Nu vet jag att somliga kommer att protestera men är det yngel?En gul kirurg blir 16 - 20 cm och kanske 40 år gammal eller mer.Tack för ett svar. Varför jag undrar är för att jag är sugen på att ha kanske 2 kirurger och 2 clowner i mitt kar och inget annat. Men får kanske tänka om. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hammer71 Postat 22 november 2014 Dela Postat 22 november 2014 Ops! Å jag har en gul kirurg i mitt 180 liters, men den verkar trivas å e kaxig som fn mot dom andra plus duktig på att hålla rent på bakrutan 👍😃 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.