Mats_öland Postat 28 november 2014 Postat 28 november 2014 Jag kör balling ligth men aldrig vetat redigt hur mycket typ det går åt höja kh från ml 6 till 7 på 100 l vatten ,,jag kör enligt recept som står på spårelemetflaskorna.Testerna e ju som dom är så hade varit roligt fall det fanns en exakt mängd per 100 l ..kh-100L=?mg-100L=?ca-100L=? Citera
wrang Postat 28 november 2014 Postat 28 november 2014 Detta får jag på programmet Aqua calculAtorAquacalculator für iOSVersion 3.1.3This app is doing complex, chemical calculations and helps you with the documentation of important parameters. It the optimal support for keeping your reed tank. This app was done with the utmost accuracy and care still any liability for any damage on your animals or tank must be excluded. /Christian Citera
crille_hallden Postat 28 november 2014 Postat 28 november 2014 Bulk reef supply pratar väldigt gott om sin egen kalkylator på hemsidan.Kanske kan använda den? Gratis.Inte använt den själv... Citera
DaTrucka Postat 28 november 2014 Postat 28 november 2014 Aqua calc är väl gratis med.//Marko 'DaTrucka' (via mobil). Citera
blackizzz Postat 29 november 2014 Postat 29 november 2014 Aqua calc är väl gratis med.//Marko 'DaTrucka' (via mobil).Den version jag hittar på AppStore kostar 75krSent from my iPhone using Tapatalk Citera
DaTrucka Postat 29 november 2014 Postat 29 november 2014 Finns till dator med, vill man ha premiumversionen till datorn så kostar den en slant, men annars gratis.http://www.aquacalculator.com/wordpress/?lang=en Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.