Gå till innehåll

Maneter??


Fluval_Robban

Rekommenderade inlägg

Börja rätt, köp den här boken:

www.amazon.com/How-Keep-Jellyfish-Aquariums-Introductory/dp/160494126X/ref=sr_1_13?s=books&ie=UTF8&qid=1417255216&sr=1-13&keywords=jellyfish

Det finns många typer av maneter de har helt olika krav. Läs först och se om det är nåt som verkar mödan värt, att köpa utan att ha läst på först kan bara bli fel.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är du intresserad av Cassiopea sp(Uppochnedmanet) så kan du höra av dig till oss. Våra förökar sig rätt mycket just nu, så vi har en del med diameter runt 5mm.

/ David

Kan ni inte köra igång en liten tråd om det? Hade varit intressant att få lite info om cirkulation, föda å allt annat. Om dom förökar sig så antar jag att dom trivs..? /Samuel

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ni inte köra igång en liten tråd om det? Hade varit intressant att få lite info om cirkulation, föda å allt annat. Om dom förökar sig så antar jag att dom trivs..? /Samuel

Absolut! Ska höra om Jens vill göra det, han är ansvarig och har bäst koll på maneter hos oss, annars kan jag skriva lite.

/ David

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...