Tobbz Postat 25 januari 2015 Postat 25 januari 2015 Den har alltid gjort det, och när man kollar på andras så är ju tentaklerna mycket kortare ?Och den har aldrig vandrat runt något. Citera
freguz Postat 25 januari 2015 Postat 25 januari 2015 Den drar inte ihop sig på natten eller så? Jag tycker den ser bra ut, jag tror det har med ljusstyrka att göra, eller ljusspektrat, hur långsmala eller kort-tjocka tentaklerna är, de är ju synnerligen variabla. Citera
danne031 Postat 31 januari 2015 Postat 31 januari 2015 Vissa bta bubblar alltid..andra gör det aldrig, ingen kan vetenskapligt förklara varför däremot finns det måååånga teorier runtom i världen Citera
Vidofner Postat 31 januari 2015 Postat 31 januari 2015 Som danne031 säger så finns det många teorier till varför de bubblar och inte. En teori är att det bubblar för att få mycket yta och att på så sätt få i sig så mkt ljus som möjligt med den teorin borde det betyda att den står för ljust om den inte bubblar.Men som sagt det är bara en teori och det finns så många olika teorier. Därför jag aldrig mer kommer skaffa en BTA... sån stor besvikelse när den ser ut så där Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.