Gå till innehåll

Frakt av levande sten


Mazi

Rekommenderade inlägg

hur länge klarar sig levande sten att ligga på tex bussgods.. där är koraller o kalkalger o sånt på? Står på hemsidan att det kommer samma dag som det skickas. och enligt bussgods kommer det nästa dag. och enligt min erfarenhet tar det ca 1 vecka... MVH Max

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nej inget annat med den stenen till det priset..

Där sitter koraller på stenen... de stenarna med koraller åker i akvariet direkt.

den andra mogna in i mitt gamla 112 sålänge. om det inte blir någon spc chock så åker den oxå i akvariet

Ja jag undrar hur det skulle gå med värmen... skulle bussguds stå för det om slarvar så att paketet blir liggandes någonstans??

MVH Max

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Med tanke på att din sten redan har skickats ett halft varv runt jorden så borde en resa på 50 mil till inte vara några problem. Sten och koraller är ju ganska tacksamma att frakta om temperaturen skulle falla.

men du får nog räkna med 2-3 dar.

Men ta annars postens företagspaket det går på en dag, plus att du får garantier för att det är framme efter en dag.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...