Alexraptor Postat 29 maj 2015 Postat 29 maj 2015 Jag köpte en Aqua Nova T5 armatur för ett tag sedan som just nu bara ligger löst uppepå täckglaset på ett av mina akvarier.Den har fästen på sig och det följde med ett par stålvajrar, men inget mer. Och jag kan inte för livet av mig klura ut vad det är jag behöver för att hänga upp lampan, antigen i taket eller på väggen.Några goda råd skulle verkligen uppskattas! Citera
Ticky Postat 30 maj 2015 Postat 30 maj 2015 Har inte den lampan men så här gjorde jag när jag hängde upp min lampa med stålvajer.Tog bort plasten på en "el-sockerbit". Sedan var det bara att hänga på en krok. Citera
Rameau Postat 1 juni 2015 Postat 1 juni 2015 Ja eller så går du till närmsta clas ohlson http://www.clasohlson.com/se/Vajerl%C3%A5s/Pr310857002 Citera
Alexraptor Postat 16 juni 2015 Författare Postat 16 juni 2015 Tackar killar! Kanske inte profsigt, men bara det fungerar så är jag nöjd! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.