the_flikkan Postat 31 maj 2015 Postat 31 maj 2015 Hej, jag är väldigt ny inom saltvatten och tänkte höra lite här med er, jag har 2 st 3 prickiga fröken fiskar, dom leker väldigt ofta och min fråga är om någon testat föda upp såna? hur funkar det då med allt ? Citera
mikoto Postat 5 juni 2015 Postat 5 juni 2015 Det bör inte vara någon större skillnad på att odla dessa mot Clownfiskar, som det finns mer dokumentation om på nätet. Så studera lite sådana odlingar så har nu nog ett koncept för att få upp de. Det är nog inte lätt dock, räkna med att kämpa lite :-) Det besvärligaste lär vara att mata upp de i de tidiga stadierna. Citera
stigigemla Postat 5 juni 2015 Postat 5 juni 2015 De är mycket svåra att föda upp då larverna är ungefär hälften så stora som clownfiskar och inte äter rotiferer som första foder. Citera
the_flikkan Postat 7 juni 2015 Författare Postat 7 juni 2015 hmm, ja jag får läsa massa, å hoppas att någon överlever, vore roligt att testa iaf Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.