epoxy Postat 14 september 2015 Författare Postat 14 september 2015 Härligt! Blir det bare bottom som bror din? Skickat från min SM-G900F via Tapatalkjapp, så länge jag kan hålla mej ifrån att hälla ner sand så Det är alltid så, jag gillar BB för det är så praktiskt, men man funderar ju ständigt på att ha sand för det är så snygt. Citera
epoxy Postat 27 september 2015 Författare Postat 27 september 2015 Kom hem från en veckas semester i fredags natt och trot eller ej men inget hade gått snett i baljan. KH hade sjunkit från 8,3 till 7,3 bara så har ökat doseringen lite. Chaeton växer så det knakar med no3-dosering och så gott som alla skräpalger i baljan är borta och det mesta ser välmående ut. Kirurgen ser tillomed lite tunn ut så jag ger han chaeto att tugga i sej Så bilderna då hepp! Citera
Ticky Postat 27 september 2015 Postat 27 september 2015 Härligt! Snygga bilder! Ser ut att vara välmående koraller Citera
bjomat Postat 27 september 2015 Postat 27 september 2015 Ståtligt Alltid lika skönt komma hem från semester och korallerna faktiskt klarat sig! Citera
Strikt Postat 28 september 2015 Postat 28 september 2015 Snyggt!!! Men såg jag fel eller har det letat sig in en LPS i karet?! Citera
epoxy Postat 28 september 2015 Författare Postat 28 september 2015 Härligt! Snygga bilder! Ser ut att vara välmående koraller Tack! Ja korallerna mår bara bättre och bätte nu Ståtligt Alltid lika skönt komma hem från semester och korallerna faktiskt klarat sig!tackar! Ja det var otroligt skönt! Har ju nojjat lite under veckan...duktigt snyggt Tack Rameau!Snyggt!!! Men såg jag fel eller har det letat sig in en LPS i karet?!Tack! Du ser helt rätt, det är en Trachyphyllia som jag bara älskar! Inget kar är komplett utan lite flubber Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.