Nille83 Postat 29 september 2015 Postat 29 september 2015 Har hällt i red slime remover och precis som alla skriver så blir skummaren helt galen. Men jag hittar egentligen inga instruktioner om skummaren ska vara på eller inte i början av behandlingen? Känns som det som körs upp i koppen just nu är bara vatten + Red slime remover. Hur har ni andra gjort när ni kört med detta medel? Är det bara låta skummaren skumma över och skita i att tömmen koppen de närmaste dagarna? Citera
Fiffe Postat 29 september 2015 Postat 29 september 2015 Jag lät den skumma över. Tog ett par veckor innan det lugnade ner sig för mig.Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk Citera
Vidofner Postat 29 september 2015 Postat 29 september 2015 Jag drog ner skummaren en hel del och lär den skumma över. När det började lugna sig efter några dar så skummade jag ut väldigt mkt och ersatte det förlorade vattnet. Det är rätt viktigt att ha skummaren igång då red slime remover påverkar syrenivåerna och skummaren är duktig på att syresättaSkickat från min SM-G900F via Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.