Kubiken1891 Postat 1 oktober 2015 Dela Postat 1 oktober 2015 Nån som har ett bra tips på fungerande lim för att första koraller på LS el fästa stenen korallen sitter på från butik i en LS i tanken.Iom att jag inte har lust att riva upp hela scapen så måste detta fungera under vatten (korallen kan ju lyftas upp men inte LS som ligger i tanken)Jag fick tag i nåt som hette ORCA Unterwasserkleber från Aquarium Munster men det sög brutalt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 1 oktober 2015 Dela Postat 1 oktober 2015 Grotech har ett par dom fungerar, 2 komponents knådlim.D&D har liknande.Finns på i stort sett alla saltbutiker. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 1 oktober 2015 Dela Postat 1 oktober 2015 Behåll ditt Orca Unterwasserkleber. Det fungerar inte till att fästa fraggar men det är fantastiskt till att täta läckande akvarier eller PVC- skarvar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Seatrout73 Postat 2 oktober 2015 Dela Postat 2 oktober 2015 Revepoxy från Ocean Akvarium funkar kanon Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 2 oktober 2015 Dela Postat 2 oktober 2015 Jag limmar alla mina koraller med cyanoakrylat och jag tycker det funkar väldigt bra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.