Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Dag Bilder på The Chili Coral:

attachment.php?attachmentid=129550&d=1443446023&thumb=1attachment.php?attachmentid=129551&d=1443446023&thumb=1attachment.php?attachmentid=129552&d=1443446023&thumb=1

:cool:

Så här fin är denna Nephthyigorgia sp när Salarian och Gobidoncitrinusen inte använda denna korall till klädhängare

attachment.php?attachmentid=129718&d=1444034429&thumb=1attachment.php?attachmentid=129719&d=1444034429&thumb=1

Postat

Tackar mja jag kör med Salifirt Coral Food och så får den och fiskarna Lobster Ägg ibland sen

om den får i sig det återstår att se

Postat

Den ser onekligen spännande ut. Börjar känna att det är lite väl mycket grönt och brunt i mitt kar och behöver något färgstarkt som trivs i lite mindre ljus under överhäng.

Postat
Den mår toppen. Jag har inte behövt att punktmata ännu, men det kanske är att föredra??

Jag kör med Salifert Coralfood ( går naturligtvis bra med liknande från andra tillverkare ) och en kub lobster ägg

till alla invånare en gång/två i veckan.

• 3 veckor senare...
Postat
Riktigt snygg. Här e en bild på min :) [ATTACH=CONFIG]130215[/ATTACH]

Den är intresangt att studera uppförsig anorlund jämfört med vanliga så kallade mjukisar -haj-

Kommer du på korallträffen?

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...