Conjor Postat 5 oktober 2015 Dela Postat 5 oktober 2015 Dag Bilder på The Chili Coral: Så här fin är denna Nephthyigorgia sp när Salarian och Gobidoncitrinusen inte använda denna korall till klädhängare Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stocken Postat 5 oktober 2015 Dela Postat 5 oktober 2015 Den var riktigt fin Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PBM: Postat 5 oktober 2015 Dela Postat 5 oktober 2015 Ser riktigt trevlig ut, skulle passa in hos mig..😜 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hagbard Postat 5 oktober 2015 Dela Postat 5 oktober 2015 Riktigt snygg! Vad matar du den med? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Conjor Postat 5 oktober 2015 Författare Dela Postat 5 oktober 2015 Tackar mja jag kör med Salifirt Coral Food och så får den och fiskarna Lobster Ägg ibland sen om den får i sig det återstår att se Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Conjor Postat 6 oktober 2015 Författare Dela Postat 6 oktober 2015 En undran på samma ställe som jag köpte denna fans det en till som redan var bockadhur går det för den måntro ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
peterj66 Postat 6 oktober 2015 Dela Postat 6 oktober 2015 Den ser onekligen spännande ut. Börjar känna att det är lite väl mycket grönt och brunt i mitt kar och behöver något färgstarkt som trivs i lite mindre ljus under överhäng. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
j sjögren Postat 6 oktober 2015 Dela Postat 6 oktober 2015 Är denna från Herkules så har jag den andra Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Conjor Postat 6 oktober 2015 Författare Dela Postat 6 oktober 2015 Är denna från Herkules så har jag den andra YES hur går det med din? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Peckoltia Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Den var verkligen läcker skulle passa mej fint med här !! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
j sjögren Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Den mår toppen. Jag har inte behövt att punktmata ännu, men det kanske är att föredra?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Conjor Postat 8 oktober 2015 Författare Dela Postat 8 oktober 2015 Den mår toppen. Jag har inte behövt att punktmata ännu, men det kanske är att föredra??Jag kör med Salifert Coralfood ( går naturligtvis bra med liknande från andra tillverkare ) och en kub lobster äggtill alla invånare en gång/två i veckan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Conjor Postat 25 oktober 2015 Författare Dela Postat 25 oktober 2015 En bild från idag fortfarande i livet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
j sjögren Postat 25 oktober 2015 Dela Postat 25 oktober 2015 Riktigt snygg. Här e en bild på min Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Conjor Postat 26 oktober 2015 Författare Dela Postat 26 oktober 2015 Riktigt snygg. Här e en bild på min [ATTACH=CONFIG]130215[/ATTACH]Den är intresangt att studera uppförsig anorlund jämfört med vanliga så kallade mjukisar Kommer du på korallträffen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
j sjögren Postat 26 oktober 2015 Dela Postat 26 oktober 2015 Jag skall försöka att klämma in detta i kalendern Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.