ibbe89 Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Några som vill lägga upp lite snygga bilder på sina akvarium? skulle vara kul och se hur alla har gjort, så man själv får lite idéer sen när det är dags att börja köpa in allt..MVH// Ibbe89 Citera
crille Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 finns här https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forumdisplay.php?f=62 Citera
wrang Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Mitt akvariumFoto från 20050913 med BackToNature RedSea BakgrundFoto från 20051014 med bortplockad BackToNature RedSea BakgrundFoto från 20051111Mitt akvarium : Wrang´s 300liters akvariumMen kolla även in i den tråd som Crille skrev som länk Citera
ibbe89 Postat 7 december 2005 Författare Postat 7 december 2005 joo, den kollade jag nu. så satans snygga akvarium. Citera
Saxmark Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Gaaah.. Vad du e elak christian.. Jag har 15Kb/sec.. Det tar ju minuter att ladda bilderna. Men det blir snyggt när den ändrar sizen efter de har laddats.. Citera
wrang Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 okey jag bytte bilder till mindre storlek. Man tänker ej riktigt på detta då man sitter med en 24 Mbit/s lina Citera
Saxmark Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Det gjorde inte jag heller tills jag fick mig en flipp och nedgraderade.. Men det genererar ju ca 3Kg LS i månaden bara till comhem.. Så tänk inte på mig.. Hellre snygga bilder än quick and dirty.. Den som väntar på nått gott som man brukar säga.. Citera
jimmy Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 wrang va sista bilden med mer lyse eller tyckte den va mycket snyggare ? Citera
Christer T Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Snygga vet jag ju inte men här är ett par bilder:Några fler finns här: http://www.tornros.se/salt.htm Citera
acuario Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Jag kan inte längre klistra in bilder här längre bara text. vad är det som är felet? Citera
Tedb Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Hehe svärd du har passerat gränsen på antal bilder man får lägga upp vid de här laget. Citera
wrang Postat 9 december 2005 Postat 9 december 2005 Jag kan inte längre klistra in bilder här längre bara text. vad är det som är felet?Gå in under Kontrollpanel - Redigera alternativ - Övriga alternativ - Utökad redigering/Fullständig WYSIWYG redigeringSkulle tro att du ej har Fullständig WYSIWYG redigering markeradWYSIWYG = WhatYouSeeIsWhatYouGetEdit. Kollade på din profil Jörgen å du hadde den markerad som Visa verktygsfält för standardredigerareBytte denna till Visa verktygsfält för WYSIWYG-redigerare Citera
jimmy Postat 9 december 2005 Postat 9 december 2005 Ursäkta att jag låter som en gamal sur gubbe men tror att tråd startaren menade bilder på karets uppbyggnad d.v.s helbilder.Vi har trådar med macro bilder. Citera
wrang Postat 9 december 2005 Postat 9 december 2005 wrang va sista bilden med mer lyse eller tyckte den va mycket snyggare ?Nja det var mer att det var 1 månad efter dessa bilder och att det var mer ljus över karet på denna bild. Hela 50watt extra mot innan Ursäkta att jag låter som en gamal sur gubbe men tror att tråd startaren menade bilder på karets uppbyggnad d.v.s helbilder.Vi har trådar med macro bilder.Nej så sant var ju helbilder det var ute efter Citera
Christer T Postat 9 december 2005 Postat 9 december 2005 Ursäkta att jag låter som en gamal sur gubbe men tror att tråd startaren menade bilder på karets uppbyggnad d.v.s helbilder.Vi har trådar med macro bilder.Mittåt! Jag bättrar mig genast:För den som även vill se dom få detaljbilder som ännu finns: http://www.tornros.se/salt.htm Citera
acuario Postat 9 december 2005 Postat 9 december 2005 Här är mitt kar. hur det startade och karets historia hittar du här. https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=6356 Citera
Peter Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 Grynt snyggt Kar Svärd......!Vill ha....Hehe..Peter Citera
Saxmark Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 Grynt snyggt Kar Svärd......!Vill ha....Hehe..PeterTycker dock att det saknas lite diskningsbara koraller.. Är som sagt villig att byta den jobbiga dödliga stora grön knappkolonin åt dig och skickar med en liter yes och en diskborste i bytet.. Jag e inte omöjligare än att jag kan skicka med en lite osmosvatten för sköljning efter disken.. Citera
acuario Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 är du säker på att det inte är en plastkorall hehe... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.