Gå till innehåll

Hur visa inlägg


Rekommenderade inlägg

Jag menade datorversionen. När jag klickar på en tråd för att öppna den så kom jag förr till det sista inlägget i tråden direkt. Nu efter uppgraderingen så kommer jag till det första inlägget och måste bläddra mig fram till sissta. Det fanns förr en inställning där man klickade i - vissa sista först men jag hittar den inte nu.

 

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Får du inte upp på 1.a sidan

så då man klickar på denna så kommer menyn upp

Vad är nytt?

Showing all content I have not read. Edit this stream

Under edit this stream så kan du ställa in massa kriterier hur du ska ha det eller hur det ska visas

Redigera flödesinställningar

 

----

 

ursäkta formateringen men gjorde bara klipp å klistra, men tyvärr så kommer det säkert inte bli som innan så bara lära sig nytt med denna forums programvara

Ändrat av wrang
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja - det fungerar på de ämnen som finns listade under flödetvad är nytt.

 

Däremot - om jag går in i forumet och väljer exempelvis undermenyn mitt akvarium och sedan väljer ämnet Moose Drömprojekt - då öppnas första inlägget - jag vill komma till sista direkt

 

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja från forumdelen kan man gå till sista sidan på detta sätt men jag efterlyser den funktion när man klickar på ämnet och då direkt kommer på sista inlägget - fanns förut och fungerade för mig innan uppdateringen i onsdags. Kan få det att fungera en gång på vad är nytt strömmen om jag väljer det alternativ som Wrang tipsade om men bara en gång

 

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...