ormet Postat 17 februari 2016 Postat 17 februari 2016 Efter vårt årsmöte så har organisationen ändrats på ett par punkter. Vi vill tacka Edward som lämnar föreningen för hans arbete som föreningens Medlemsansvarige och för hans insatser för forumet. Vi välkommnar Moose som Annonsörsansvarig & Vidofner som Teknikansvarig. 9 Citera
Lasse Postat 18 februari 2016 Postat 18 februari 2016 I vad som är nytt så kom det upp en artikel gällande våra regler som du skapat Ormet. Dessvärre - när jag försökte läsa den så hade jag inte access till artikeln. Är det så att även dokument som ni skapar internt dyker upp i nyhetsflödet? Om det är så - bra om ni hittade en väg så vi vanliga dödliga inte behöver se dessa i nyhetsflödet MVH Lasse Citera
Tribiani Postat 18 februari 2016 Postat 18 februari 2016 Kan du ta en skärmdump Lasse o skicka i ett pm till mig? Vi håller på att bygga upp ett menysystem och mall till artiklarna. Kan det varit det du såg? Citera
Laggeman Postat 18 februari 2016 Postat 18 februari 2016 1 timme sedan, Tribiani sa: Kan du ta en skärmdump Lasse o skicka i ett pm till mig? Vi håller på att bygga upp ett menysystem och mall till artiklarna. Kan det varit det du såg? PM skickat, även jag såg det under "Vad är nytt?". Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.