Capote Postat 18 december 2005 Dela Postat 18 december 2005 Du får nog räkna med att ge från 2-3000:- för muränanGymnothorax Tesselata skulle de ha 1500 för på blocket som Tedb tipsade om. Sen var där en annan muräna för 500 kr jag skulle tro att det kan vara en sån som jag hade en Gymnothorax griseus. Jag tycker det ser ut så på bilden men det är svårt att säga. Varför köper du inte en eller bägge och kanske burken, det är förmodligen prutbart. I vilket fall billigt! Jag vet inte hur lätt det är att sälja stora muränor i Sverige, Jag sålde min till ett offentligt akvarium i Holland! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 18 december 2005 Dela Postat 18 december 2005 Reefzone har ett par muränor på sin stocklist Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 19 december 2005 Dela Postat 19 december 2005 miliagris är dyrare än tesselata Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.