Vidofner Postat 2 augusti 2016 Postat 2 augusti 2016 Diamant aquarien bad mig skicka en skiss på hur jag vill ha det med min överrinning. Jag har tidigare skickat en bild som jag tog från Google som visade vad jag menade men den verkar inte ha räckt. Så nu tänkte jag skicka en men rätt mått. Något jag inte har koll på dock är hur stort avstånd man normalt sett har mellan avrinning och toppen av akvariet och hur stort är avståndet mellan avrinningen och botten av avrinningen (alltså djupet) om man ska köra herbie? Citera
Ticky Postat 2 augusti 2016 Postat 2 augusti 2016 Vet inte om det är normalt, men jag har 5 cm mellan avrinningen och toppen och 25 cm mellan avrinningen och botten. Själva avrinningen är på utsidan av akvariet där jag kör herbie utan problem. Citera
peterj66 Postat 3 augusti 2016 Postat 3 augusti 2016 Jag har också ca 5 cm från böjan, men har höjt ytan något med kam. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.