niki68 Postat 30 november 2016 Postat 30 november 2016 On 2016-11-29 at 22:39, Martin B sa: Jag börjar koka när jag läser vad regeringen gör, jag är själv en utlänning och jag håller tummarna för din familj. Hälsar "En galen Polak" "som inte vet ett skvatt " Citera
Martin B Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 9 timmar sedan, niki68 sa: "som inte vet ett skvatt " "Skrev en rumänsk som vet allt" Citera
Lasse Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Och så kommer jag in med "Svenska värderingar" och kan lagom (kunde inte låta bli ) MVH Lasse 2 Citera
pepo Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Detta projekt kommer jag gärna förbi och tittar på. Inspiration är aldrig fel.... Per /Umeå Citera
Jurgonh Postat 1 december 2016 Författare Postat 1 december 2016 20 minuter sedan, pepo sa: Detta projekt kommer jag gärna förbi och tittar på. Inspiration är aldrig fel.... Per /Umeå Du är välkommen =) Kanske fraggbyten och så sedan? =) Citera
pepo Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Trevligt trevligt! Måste dock komma igång innan fraggbyten kan ske. Är lååångt efter dig i uppstartasfasen. Citera
Sillen Postat 31 december 2016 Postat 31 december 2016 Hej Jörgen! Jag beklagar hur du har det med familjen, hade missat det. Jag hoppas att undrens tid inte är förbi och att ni hittar någon lösning. Nu till akvariet. Kul att läsa att du tar det så lugnt och metodiskt. Har ju följt projektet en tid nu men inte kommenterat mer än ett par privata meddelanden. Jag hoppas att det fortsätter och att du även längre fram kan hantera missöden så lugnt som du gjorde när glasskivan gick sönder. Citera
Drullputt Postat 3 februari 2017 Postat 3 februari 2017 Blev projektet nerlagt ? Ser att prylarna är till försäljning. Citera
ballsam Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 Vad har hänt?Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Citera
Drullputt Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 Sjukt tråkigt med både familjen och karet ! Har sett alla avsnitt av akvariegalning och verkligen sett fram emot avsnitten där det fylls på med koraller och fisk. Hade gärna kommit förbi och sett denna burk live. Köpte för många år sedan levande sten och clowner av dig när du hade ditt monsterkar i din lilla etta :-) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.