Halogen Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Gott nytt år Allihopa!För mig är det 1 års jubileum med saltvattensakvarie. Jag fick nämligen glasburken i julklapp av min fru förra året...något som hon dock ångrar idag. Jag däremot, ser fram emot ett nytt intressant år inom denna hobby.Tack för ett bra forum och alla intressanta inlägg och tips! / Hälsningar Pärwooow Citera
Joru Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Sitter själv på jobbet denna nyårsafton . Men jag hoppas att ni som har möjlighet att fira, gör det ordentligt fast med försiktighet. Gott nytt år alla saltisar. Citera
Saxmark Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Får väl ställa mig till skaran och lyckönska jag med då..Skickar med en länk till en sexsistik pps som önskar det samma.. http://www.saxmark.se/index.php?module=documents&JAS_DocumentManager_op=downloadFile&JAS_File_id=3 Citera
hbmannen Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 happy new year.. happy new year.. mitt nya år börjar me att i stort sett alla stenkoraller har dött nu under 2 dygn... men i övrigt så ser allt bra ut inför nästa år.. Citera
crille Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 happy new year.. happy new year.. mitt nya år börjar me att i stort sett alla stenkoraller har dött nu under 2 dygn... men i övrigt så ser allt bra ut inför nästa år.. du är ialla fall alltid positiv,hoppas det fixar sig,men det är surt.GOTT NYTT ÅR ALLA SALTVÄNNER Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.