Paul Postat 3 september 2016 Postat 3 september 2016 En av mina clownfiskar är borta och undrar om detta kan va boven Citera
Lasse Postat 4 september 2016 Postat 4 september 2016 Du får ta ett bättre foto paul MVH Lasse Citera
Vidofner Postat 5 september 2016 Postat 5 september 2016 Ser ut som en "terminator"-krabba. De tillför inte direkt något men jag har låtit mina vara då de aldrig gjort något dåligt. Vissa tar bort dem men om du inte sett den göra något så låt den vara. Du lär väl få demontera större delar av revet för att fånga den. Citera
nike83 Postat 5 september 2016 Postat 5 september 2016 jag har haft en "terminator-krabba" som försökt bygga bo med ricordera och liten mussla. @Vidofner man behöver inte riva hela revet! jag har fångat med ett snöre med en liten räkbit. hade också ett litet sänke för att hålla den kvar på botten. när min krabba fick tag på räkan så släppte den inte den igen, utan jag kunde fiska upp den efter lite dragkamp 2 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.