Postat 9 september 20169 år Vad är era erf av spårämnen fr Fauna Marin i kombo om man kör deras balling light ? Idag kör jag med Color elemnets 1,2,3 som jag fick av en polare. Jag har inte tillsatt Ultra Trace a,b,c i balling dunkarna. Borde man det även om allt stortrivs ? Ngn som märkt ngn skillnad med eller utan dessa 6 olika produkter, alltså: Fauna Marin Balling Light Trace A, B, C Fauna Marin Color Elements x3
Postat 9 september 20169 år Jag körde med ultra trace i början tills de tog slut. Jag märkte dock ingen skillnad när de tog slut så jag har kört utan sen dess. Skickat från min iPad med Tapatalk
Postat 9 september 20169 år Ultra trace A, B och C är Fauna Marins äldsta spårelement. När Red Sea kom med Coral Colours kände sig tydligen Fauna Marin tvungna att svara med en ny produkt. Men de säger i alla fall att det är nya recept. Så vad du än gör använd inte båda. Innehållet är säkert till stor del det samma så det orsakar en överdosering.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.