runstenen Postat 9 september 2016 Postat 9 september 2016 Vad är era erf av spårämnen fr Fauna Marin i kombo om man kör deras balling light ? Idag kör jag med Color elemnets 1,2,3 som jag fick av en polare. Jag har inte tillsatt Ultra Trace a,b,c i balling dunkarna. Borde man det även om allt stortrivs ? Ngn som märkt ngn skillnad med eller utan dessa 6 olika produkter, alltså: Fauna Marin Balling Light Trace A, B, C Fauna Marin Color Elements x3 Citera
Mr_Ewing Postat 9 september 2016 Postat 9 september 2016 Jag körde med ultra trace i början tills de tog slut. Jag märkte dock ingen skillnad när de tog slut så jag har kört utan sen dess. Skickat från min iPad med Tapatalk Citera
stigigemla Postat 9 september 2016 Postat 9 september 2016 Ultra trace A, B och C är Fauna Marins äldsta spårelement. När Red Sea kom med Coral Colours kände sig tydligen Fauna Marin tvungna att svara med en ny produkt. Men de säger i alla fall att det är nya recept. Så vad du än gör använd inte båda. Innehållet är säkert till stor del det samma så det orsakar en överdosering. Citera
runstenen Postat 9 september 2016 Författare Postat 9 september 2016 Ok. Jag fortsätter med Colour elements ! Tack ! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.