Postat 26 oktober 20168 år Sg ser jättekonstigt ut när jag går in med safari (iPhones webbläsare). Jag har provat att starta om telefonen men får inte tillbaka det rätta utseendet. Något tips? Mvh Kim
Postat 26 oktober 20168 år Författare Ja, absolut. Det fungerade med safari fram tills idag vid 14-tiden. Man ska väl komma in oberoende av vilken läsare man väljer? Mvh Kim
Postat 26 oktober 20168 år Författare Provade att rensa all historik etc då det fungerade i inkognito-läget. Nu fungerar det igen Mvh Kim
Postat 26 oktober 20168 år Det var länge sen. Uppdatering av telefon gjorde att safari blev som din. Gick över till chrome, men testade safari pressis och det fungerar nu.
Postat 26 oktober 20168 år För mig har både safari och chrome betett sig exakt likadant som trådskaparen. De har växlat med varandra men nu fungerar safari utan problem igen, likaså chrome.
Postat 26 oktober 20168 år Det brukar oftast vara problem med servern eller nätet när det ser ut sådär. alltså slö koppling åt något håll.
Postat 27 oktober 20168 år Min safari i iphonen ser fin ut nu efter några veckor utan css (berodde inte på slö uppkoppling)
Postat 27 oktober 20168 år Författare iPhone chrome fungerade fint för mig när safari strulade Mvh Kim
Postat 28 oktober 20168 år Jag har haft samma problem med MacBook Pro och Safari ett par veckor. Idag fungerar det igen.. samma sak med iPhone/Safari, strulat men funkar idag igen. Jag har inte gjort något för att få det att funka.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.