Freddesss Postat 25 november 2016 Postat 25 november 2016 Kan jag sätt in fisk nu?Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Ouscazz Postat 25 november 2016 Postat 25 november 2016 Det ser så ut om man tittar på vattenvärdena iaf. Hur har du startat upp karet? Vad mäter du värdena med? 1 Citera
Freddesss Postat 25 november 2016 Författare Postat 25 november 2016 Mäter med JBL PRO Scan. Och det har stått en månad nu. Sten från ett bef rev och levande sand Mätt tre ggr med samma värde. Och ja... det är stickor....Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Ouscazz Postat 25 november 2016 Postat 25 november 2016 Om du har startat med sten från ett ingånget akvarium är det inga problem att sätta i fisk nu. Mata försiktigt i början bara. Sticktest är inte tillförlitliga i saltvatten, använd inte dem. Jag rekommenderar dig att skaffa Saliferts tester för saltvatten, de är bra. Ladda mobiltelefonen.. 1 Citera
nike83 Postat 26 november 2016 Postat 26 november 2016 håller med mats, du får nog skaffa några nya tester. 1 Citera
Freddesss Postat 26 november 2016 Författare Postat 26 november 2016 Japp. Kommer att skaffa nya. Och ladda... Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.