Lasse Postat 8 december 2016 Postat 8 december 2016 Nu har jag vid flera tillfällen råkat ut för att min inskrivna text försvinner när jag tryckt på radbyte (return) MVH Lasse Citera
Lasse Postat 12 december 2016 Författare Postat 12 december 2016 @TribianiNu har det hänt igen. Ett långt inlägg bara försvann när jag tryckte på return och började skriva MVH med stora bokstäver. Ingen annan som råkat ut för det här? MVH Lasse Citera
stigigemla Postat 12 december 2016 Postat 12 december 2016 Det händer ibland för mig när jag är trött och trycker ctrl i stället för ↑ ( tror jag) Då öppnar jag ett nytt fönster i webläsaren och letar mig fram till samma inlägg, klickar på svar och vips så dyker texten upp igen. Citera
Tribiani Postat 12 december 2016 Postat 12 december 2016 @Lasse jag har tyvärr aldrig varit med om det. Jag får försöka återskapa felet. Citera
Lasse Postat 12 december 2016 Författare Postat 12 december 2016 8 timmar sedan, stigigemla sa: Det händer ibland för mig när jag är trött och trycker ctrl i stället för ↑ ( tror jag) Då öppnar jag ett nytt fönster i webläsaren och letar mig fram till samma inlägg, klickar på svar och vips så dyker texten upp igen. Försökt det också men - nej det är borta - inte ens autosparat MVH Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.