Conjor Postat 8 mars 2018 Författare Postat 8 mars 2018 Galen som jag är skall jag försöka med att få denna och min nuvarande sammetsclown att krama varandra den i korgen har gått ett dygn och de har kollat in varandra men ingen av dom har fått spel på varandra ännu tur kanske.Skall vänta ett eller två dygn till så får man se vad som händer när de släpps ihop Citera
Rameau Postat 14 mars 2018 Postat 14 mars 2018 Ja tyvärr måste man ju prova inland för att märka att något inte funkar 1 Citera
Conjor Postat 18 mars 2018 Författare Postat 18 mars 2018 (ändrat) Då har man stökat runt lite la ner bottenfilter inte för att det inte funkade blev lite snöstorm när man lyfte ut/upp plattan satte i två extra pumpar med filter några timmar sedan var det klart . Det blev också ommöblering av inredningen så här blev det . Ändrat 18 mars 2018 av Conjor 2 Citera
Conjor Postat 13 april 2018 Författare Postat 13 april 2018 Akvariet är nedlagt bytt till ett mindre inför eventuell flytt lite lättar så Det ser ut så här och är ett Fluvall Flex Har diverse teknik att sälja bland annat AquaMedic EVO 500 DC Styrbar Skummare och en Maxspect Gyre 230 bara testad 5 dagar allt med kvitto o garanti lägger ut detta snart på säljes med bilder 2 Citera
Conjor Postat 13 april 2018 Författare Postat 13 april 2018 Hoppskyddet har jag snickrat själv vad man kan göra med Posterlister och myggnät ? snarare flugnät och lite cyano och annat som man hade liggande 1 Citera
Kirderf Postat 14 april 2018 Postat 14 april 2018 Fint! Man blir lite sugen på att skaffa nåt litet. Jag har ett likadant som ditt förra nu 1 Citera
Conjor Postat 15 april 2018 Författare Postat 15 april 2018 Inga mera kommentarer här i fortsättningen gäller denna länk: https://saltvattensguiden.se/topic/57008-fluval-flex-57-liter/ Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.