Ouscazz Postat 21 januari 2017 Postat 21 januari 2017 Letar, letar och letar.. men hittar inget. Är det någon som har koll på om det finns någon svensk butik som har reservdelar till Aquabee? Söker keramisk axel till en UP1000. Citera
Kimozabe Postat 21 januari 2017 Postat 21 januari 2017 Provade att googla lite, vet inte om det är rätt men har du kollat på guldfisken och pwss? Står inget om den är keramisk... Mvh Kim 1 Citera
Ouscazz Postat 21 januari 2017 Författare Postat 21 januari 2017 Tack. PWSS har jag sett, men det är komplett med impeller. Jag behöver bara axeln, har mejlat och frågat. Guldfisken har axeln i sin webshop, nästan samma pris (89:-/99:-) som hela impellerkitet hos PWSS, så de får behålla sin.. 1 Citera
mikoto Postat 21 januari 2017 Postat 21 januari 2017 Annars kan du nog maila någon av saltbutikerna så fixar de nog fram en. Köpte en ny impeller till min 2000/1 pump av triton som de slängde upp på hemsidan efter att jag frågat de efter den. Citera
Ouscazz Postat 21 januari 2017 Författare Postat 21 januari 2017 Har frågat två saltbutiker, en har inte svarat, den andre säger att det är beställt men inget händer. Ska kolla med Triton också, tänkte inte på dem. Citera
Lasse Postat 21 januari 2017 Postat 21 januari 2017 Hör med företagsakvarium eller BioTed. Generalagenten för Aqua Bee lär ligga i Kungsbacka numera. MVH Lasse Citera
Ouscazz Postat 21 januari 2017 Författare Postat 21 januari 2017 Jag skall kolla med Ted, tänkte inte på honom heller. Företagsakvarium har fått bollen för ett par veckor sedan, men spelar inte tillbaka. Skickat från en iPhone med Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.