Postat 1 timme sedan1 tim Sen jag började använda acklimatisering - box eller i refugium - aggression från de gamla mot nya fiskar är sällsynt - även när det gäller samma art. Dödlig aggression har i stort sett upphörtMVH Lasse
Postat 58 minuter sedan58 min Författare Min Goldflake var uppe vid boksen och markerade till en början, men den nye är ½ storlek så det var inte mycket bråk :) I dag simmar den ostörd runt och pickar på stenen. Dette har bestemt get "blod på tanden" at det gik så bra. Ber den lokale dealer ta hem en Luctosterno från TMC, storlek small. Hva kan gå fel...
Postat 48 minuter sedan48 min Författare Har haft 3 koraller som har fått RTD ut av det blå. Dom stod alla inom 20 cm. Gissar på dåligt flöde kombinerat med en lätt uppblomstring av cyano. "Bra" med lite problem så jag äntligen fik fingret utt och fik monteret på min 4 * 55W Vecton TitanUV. Mycket bra beslut :)
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.