kaptenen Postat 10 augusti 2017 Postat 10 augusti 2017 Intressant och se om det visas några stora skillnader. Du sätter deras trovärdighet på prov helt enkelt 1 Citera
Jokkmokksjocke Postat 10 augusti 2017 Författare Postat 10 augusti 2017 Intressant och se om det visas några stora skillnader. Du sätter deras trovärdighet på prov helt enkelt Haha ja jag känner mig som en grävande journalist i jakt på smutsigt scoop. Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
JonasK Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 13 timmar sedan, Jokkmokksjocke sa: Haha ja jag känner mig som en grävande journalist i jakt på smutsigt scoop. Intressant, jag följer resultatet med spänning! 1 Citera
Jokkmokksjocke Postat 15 augusti 2017 Författare Postat 15 augusti 2017 (ändrat) En liten spontanfilmning efter matningen idag, med väldigt blått ljus. Ändrat 15 augusti 2017 av Jokkmokksjocke 2 Citera
Jokkmokksjocke Postat 30 augusti 2017 Författare Postat 30 augusti 2017 Resultatet av mitt test av testerna har kommit. Jag startade en egen tråd med mitt experiment :-) 2 Citera
Jokkmokksjocke Postat 4 oktober 2017 Författare Postat 4 oktober 2017 Jaha då var man tillbaka efter några veckor i Amerikat. Karet hade klarat sig bra, även mitt Nano på kontoret. Dock bara en räka i det. Det enda som hade hänt var att två av ricordeorna jag hade i Reefer170 var borta. Det får man vara nöjd med ändå. Ska ta lite bilder etc.. 1 Citera
JonasK Postat 5 oktober 2017 Postat 5 oktober 2017 16 timmar sedan, Jokkmokksjocke sa: Jaha då var man tillbaka efter några veckor i Amerikat. Karet hade klarat sig bra, även mitt Nano på kontoret. Dock bara en räka i det. Det enda som hade hänt var att två av ricordeorna jag hade i Reefer170 var borta. Det får man vara nöjd med ändå. Ska ta lite bilder etc.. Antar att du kört foderautomat och någon som kollat till karet? "Några veckor" känns ju annars lite för länge! Hur kan ricordeorna försvunnit?! Citera
kaptenen Postat 5 oktober 2017 Postat 5 oktober 2017 5 timmar sedan, JonasK sa: Antar att du kört foderautomat och någon som kollat till karet? "Några veckor" känns ju annars lite för länge! Hur kan ricordeorna försvunnit?! De har antagligen dött. De har ju inget hårt skelett så därför tynar de bara bort utan att visa att de har varit där från första början. 1 Citera
Jokkmokksjocke Postat 5 oktober 2017 Författare Postat 5 oktober 2017 1 timme sedan, kaptenen sa: De har antagligen dött. De har ju inget hårt skelett så därför tynar de bara bort utan att visa att de har varit där från första början. ja jo så är det...de brukar bli en geleklump som löses upp... :-( Citera
Jokkmokksjocke Postat 5 oktober 2017 Författare Postat 5 oktober 2017 6 timmar sedan, JonasK sa: Antar att du kört foderautomat och någon som kollat till karet? "Några veckor" känns ju annars lite för länge! Hur kan ricordeorna försvunnit?! Ja svärföräldrarna och Mamma har matat och skrapat rutan....de gick bra. Citera
kaptenen Postat 5 oktober 2017 Postat 5 oktober 2017 36 minuter sedan, Jokkmokksjocke sa: ja jo så är det...de brukar bli en geleklump som löses upp... :-( Tråkigt när sånt händer :/ 1 Citera
Jokkmokksjocke Postat 5 oktober 2017 Författare Postat 5 oktober 2017 13 minuter sedan, kaptenen sa: Tråkigt när sånt händer :/ Ja, skit trist. Men man får vara nöjd att allt annat va levande :-) Citera
Jokkmokksjocke Postat 12 oktober 2017 Författare Postat 12 oktober 2017 Mobil tagna bilder...de va längesedan nu :-) 8 Citera
JonasK Postat 13 oktober 2017 Postat 13 oktober 2017 Holy crap! - vilken mobil är det? Sjukt balanserade färger. 1 Citera
Jokkmokksjocke Postat 13 oktober 2017 Författare Postat 13 oktober 2017 Holy crap! - vilken mobil är det? Sjukt balanserade färger. 7plusSkickat från min iPhone med Tapatalk Citera
JonasK Postat 14 oktober 2017 Postat 14 oktober 2017 20 timmar sedan, Jokkmokksjocke sa: 7plus Ofan Då råkade jag ge en ofrivillig komplimang till iPhone, hehe 2 Citera
Jokkmokksjocke Postat 14 oktober 2017 Författare Postat 14 oktober 2017 40 minuter sedan, JonasK sa: Ofan Då råkade jag ge en ofrivillig komplimang till iPhone, hehe Haha... Citera
Jokkmokksjocke Postat 8 november 2017 Författare Postat 8 november 2017 Filmade mitt smutsiga lilla kar lite. 3 Citera
Jokkmokksjocke Postat 26 november 2017 Författare Postat 26 november 2017 (ändrat) Har fått en alg invasion, bekämpar den med en Sjöhare..mkt mkt märkligt djur. Min Tomas Tomiensis kom hem också Tråkigt nog hade min Armatus-hawkfish hoppat ur karet här om dagen :-( Ändrat 26 november 2017 av Jokkmokksjocke 1 Citera
Jokkmokksjocke Postat 28 november 2017 Författare Postat 28 november 2017 Sjöhare...lätt de effektivaste djur jag haft...jäklar va den äter och bajsar..haha! Citera
Nicaea Postat 28 november 2017 Postat 28 november 2017 Sjöhare...lätt de effektivaste djur jag haft...jäklar va den äter och bajsar..haha!Är din ute och käkar på dagen?Några planer på vad du ska göra när gan ätit allt?Jag funderar på att pröva att ge chaeto.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.