krille 55 Postat 22 mars 2017 Postat 22 mars 2017 nån som vet va detta är för nåt. min absoluta favoritkorall i karet, så jäkla snygg. har kollat reeflex men hittar inget som liknar den Citera
Ouscazz Postat 22 mars 2017 Postat 22 mars 2017 Jag är dålig på sånt, men det ser ut som någon sorts Montipora tycker jag. Citera
krille 55 Postat 22 mars 2017 Författare Postat 22 mars 2017 fick en liten bit av dan steimer i Hässleholm men den växer bra nu. är ca 5x5 cm med tillväxtkant runt hela så blir större hela tiden. ouscazz jag har också den funderingen. jättesnygg med polyperna nere mellan knölarna som blir på hela ytan. färgen på kortet överensstämmer bra med verkligheten Citera
krille 55 Postat 22 mars 2017 Författare Postat 22 mars 2017 ja muha, en av bilderna på den på reeflex är ganska lik. så kan va möjligt Citera
stigigemla Postat 22 mars 2017 Postat 22 mars 2017 Montipora tycker jag också det ser ut som med polyperna mellan knölarna. Men det är för stora knölar för en danae. Jag tror mer på palawensis eller kanske verrucosa. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.