Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Nerlagt. Det sprack med den nya lokalen och därför så la dom ner verksamheten. Trist, men det lät som att det var nya spånerier på gång när vi pratade.
I vilken form och namn, samt om/när/var får vi se. Glad påsk !

Postat
5 timmar sedan, greger sa:

Bergshamra = nix

konkat=nix

Omstart i ny regi = kanske......

Aha, det är du Leffe som döljer dig bakom Greger ;) Ja du borde ju veta om ngn, om du är den Leffe jag tänker på som jobbade där !

Postat

Leffe - du får väl slå dig ihop med Christer - oslagbar kombination - tillsammans kan ni göra en rockigare version av Fjäril Vingar syns på.......

MVH Lasse

• Gilla 2
  • 2 veckor senare...
Postat

Nej , det blir ingen ny-öppning av Aquastockholm - den ursprungliga planen att omstarta i samma lokaler omintetgjordes av en "fawlty Towers inspirerad" hyresvärd, och att flytta  eller bygga helt ny anläggning är inte lönsamt i en sådan här nischad verksamhet, tyvärr! 

Så, jag tror jag talar för alla oss som jobbat med Aquastockholm och säger : Tack, alla våra trevliga kunder för en fantastiskt rolig tid - rekommenderar att ni åker till Triton och tröstar er istället ! :)

//Leffe

• Gilla 1

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...