Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat
  • Författare
On 2021-01-22 at 14:03, Slanten skrev:

@Kirderf

Hur går det med karet? Hoppas att det fortfarande är igång!

Tyvärr är det inte igång längre. Jag la ned det i en flytt, men det kommer nåt nytt nån gång hoppas jag.

• Svar 104
  • Visningar 12,4k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Populäraste inläggen

• Äntligen lite nytt! I lördags var jag ute med slanten och bygert med familj på en fångsttur utanför Lysekil. Fick med mej efterlängtade dödmanshand hem, fick även med mej bägarkoraller, en liten stens

• Har hittat ett lämpligt offer till jobbet som bakgrundsmodell. Får bli kalksten, kanske inte passar i ett västkustkar men det kan jag leva med. Anledningen är flera, lätt att hitta här, ofta platta så

• Fått på lite färg Kommer nog att plasta egna bakgrunder. Om man gjuter av en sten med latex och sen plastar på latexen får man väldigt naturtrogna moduler.

Populära bilder

Postat

Aj då!

Men det låter ju lovande att du tänker starta upp igen. Det gillar vi! Tiden efter nyår brukar vara en bra tid att starta nya akvarier, har jag hört 😀

Gillade annars ditt hemmabygge och all energi du la ner att transportera djuren tvärs över Sverige! 

Hittade du nått spännande när du la ner? Det kommer ofta fram helt okända djur som börjat växa i nått hörn, när man tömmer akvariet. 

• 1 månad senare...
Postat
  • Författare
On 2021-01-25 at 08:23, Slanten skrev:

Aj då!

Men det låter ju lovande att du tänker starta upp igen. Det gillar vi! Tiden efter nyår brukar vara en bra tid att starta nya akvarier, har jag hört 😀

Gillade annars ditt hemmabygge och all energi du la ner att transportera djuren tvärs över Sverige! 

Hittade du nått spännande när du la ner? Det kommer ofta fram helt okända djur som börjat växa i nått hörn, när man tömmer akvariet. 

Haha! Ja så är det kanske!😂 

Jag får se vad det blir, jag behöver ha tag på en riktig kylare denna gången iaf. Sen funderar jag på att plasta på cellplast, det borde bli jättebra isolervärde då☺️
Hittade inget spännande vad jag minns. 
Det är djursamlandet jag saknar mest, det var roligt. Får se i sommar om jag kan komma förbi och bistå med lite dykning. 

Postat

Smart att plasta med cellplast! Då slår du två flugor i samma smäll. 

Kommer upp begagnade kylare här med jämna mellanrum, fast du bor ju lite avigt till. 

Hade varit riktigt kul att träffas i sommar! Du är alltid välkommen med på en tur. 

Postat
  • Författare
On 2021-02-28 at 15:11, Slanten skrev:

Smart att plasta med cellplast! Då slår du två flugor i samma smäll. 

Kommer upp begagnade kylare här med jämna mellanrum, fast du bor ju lite avigt till. 

Hade varit riktigt kul att träffas i sommar! Du är alltid välkommen med på en tur. 

Ja jag bor lite dumt till😬 Inte det smidigaste att skicka heller. 
Tack! Får se hur det blir med resor denna sommaren☺️

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.