Xanrag Postat 25 juli 2017 Postat 25 juli 2017 Var inne på Akvarielagret idag och dom har visst lagt ner salt, sen försvann Aqua Stockholm tidigare i år.. så.. vad finns det för saltvattenbutiker i Stockholmsområdet numera? Dom jag känner till är: Triton i Täby Zoo.se i Bromma Blocks Ett kanske är XL Zoo i Barkaby, dom hade salt senast jag var där men det var över ett år sen och dom kanske bara hade det p.g.a. akvarielagret? Nån som vet några fler? Citera
Strikt Postat 25 juli 2017 Postat 25 juli 2017 Det är de du nämner. Akvarielagret har lite med men inte så mycket levande. Triton är bra på det mesta, zoo har en del rolig fisk. Citera
nike83 Postat 26 juli 2017 Postat 26 juli 2017 XL-zoo i barkarby var inte värt ett besök sist jag var där. en döende Mandarin (Splenderus) som de matade med pellets i ett kar på 30liter med någon risig sten... min kompis erbjöd sig att ta fisken (som var så tunn som en mandarin kan bli), men de ville ha 150kr för den. Citera
Utstrand Postat 17 februari 2018 Postat 17 februari 2018 Gammal tråd men nu finns det ju även en affär söder om stan. AquariaTech Europe i Gullmarsplan. rätt ny men dom börjar få in koraller och fiskar mm, kommer bli riktigt bra:) 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.