Dimorb Postat 14 december 2017 Postat 14 december 2017 Önskar att komma i kontakt med någon som ofta handlar med Stig på oceanakvarium. Hade behövt en tjänst från en pålitlig person. mvh Andre Citera
Kimozabe Postat 14 december 2017 Postat 14 december 2017 Sist jag pratade med honom så hade han upphört med postorder. Men åka till honom går säkert bra. Ibland kan man prova detta = @stigigemla Mvh Kim Citera
Kimozabe Postat 14 december 2017 Postat 14 december 2017 Hahaha, läste lite noggrannare nu. Jag är inne på samma som dig men blir kanske att man får åka upp till honom själv och handla vad man tror behövs på 6-12 månader. Mvh Kim Citera
Dimorb Postat 14 december 2017 Författare Postat 14 december 2017 Jag brukar göra det men jag bor 100 mil bort och de gånger jag kör hem är för å besöka släkt. Denna gången skall jag köra med en son på 7 månader och då passar det dåligt med en lång omväg. Citera
Linnex Postat 15 december 2017 Postat 15 december 2017 (ändrat) Bor drygt 2 mil ifrån. Var där igår och planerar återbesök först efter årskiftet om du kan vänta så länge. Sedan om jag är pålitlig.... Ändrat 15 december 2017 av Linnex Citera
Dimorb Postat 15 december 2017 Författare Postat 15 december 2017 @Linnex Hoppas på å få träff innan jul men om det inte blir av så tar jag gärna emot hjälp. Skall också prata med Stig om han har möjlighet till ett besök. Tänker att jag behöver en del saker. Citera
Dimorb Postat 16 december 2017 Författare Postat 16 december 2017 Ingen annan som är eller skall inom Stig innan jul? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.