Randomkille Postat 21 december 2017 Postat 21 december 2017 Idag såg jag att min harley quinn räkas högra klo är borta, växer det ut en ny igen? Är orolig om det är något fel på den.. Hade uppskattat om någon hade information som kan lugna mig mvh Nils Citera
Slanten Postat 21 december 2017 Postat 21 december 2017 Du kan vara lugn. Nästa gång den ömsar skal kommer den ha en liten ny klo. Gången efter det kommer den vara nästan normal. Citera
Randomkille Postat 21 december 2017 Författare Postat 21 december 2017 29 minuter sedan, Slanten sa: Du kan vara lugn. Nästa gång den ömsar skal kommer den ha en liten ny klo. Gången efter det kommer den vara nästan normal. Tack så mycket Citera
stigigemla Postat 22 december 2017 Postat 22 december 2017 Det förutsätter att den har mat. Den äter bara sjöstjärnor. Citera
Randomkille Postat 22 december 2017 Författare Postat 22 december 2017 31 minuter sedan, stigigemla sa: Det förutsätter att den har mat. Den äter bara sjöstjärnor. Ja stjöstjärnor finns det gott om i akvariet, efter jul ska jag även köpa några fler Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.