Randomkille Postat 30 december 2017 Postat 30 december 2017 Min harley quinn räka har varit borta nu i ca 10 dagar och undrar om den kan vara död eller om den lever? Vet någon om dom kan försvinna ett tag om dom ömsar elr nåt liknande? Citera
Maglofster Postat 30 december 2017 Postat 30 december 2017 5 timmar sedan, Randomkille sa: Min harley quinn räka har varit borta nu i ca 10 dagar och undrar om den kan vara död eller om den lever? Vet någon om dom kan försvinna ett tag om dom ömsar elr nåt liknande? Om du verkligen tittat efter den varje dag i 10 dagar så låter det som att den skulle kunna vara död med tanke på att dom inte är extremt skygga. Hur länge har du haft den? Vad har du matat den med? Citera
nike83 Postat 30 december 2017 Postat 30 december 2017 kolla på natten. de kan gömma sig i ganska så långa perioder. de äter enbart sjöstjärnor, så överlever den nog inte jättelänge. Citera
Lasse Postat 30 december 2017 Postat 30 december 2017 De brukar försvinna ett tag vid skalbyte. Jag har en krabba på ca 7 cm som syns väl i mitt akvarium - kan vara helt borta i 4 - 5 dagar ibland. Å andra sidan så är det vid skalbyte som de kan hända grejer - som att de utgör en väldigt bra måltid om det finns hungriga fiskar MVH Lasse Citera
Randomkille Postat 30 december 2017 Författare Postat 30 december 2017 4 timmar sedan, nike83 sa: kolla på natten. de kan gömma sig i ganska så långa perioder. de äter enbart sjöstjärnor, så överlever den nog inte jättelänge. 3 timmar sedan, Lasse sa: De brukar försvinna ett tag vid skalbyte. Jag har en krabba på ca 7 cm som syns väl i mitt akvarium - kan vara helt borta i 4 - 5 dagar ibland. Å andra sidan så är det vid skalbyte som de kan hända grejer - som att de utgör en väldigt bra måltid om det finns hungriga fiskar MVH Lasse Var o ändrade lite med stenarna när jag satte fast koraller och några fler stenar lades i och då såg jag den inte heller, det finns gott om sjöstjärnor i karet för den att äta men senast jag såg den så trodde jag att den snart skulle ömsa då den bara hade en klo Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.