Ricke Postat 24 april 2011 Dela Postat 24 april 2011 O fasen vart ska du flytta? större kar eller ungefär samma? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 24 april 2011 Författare Dela Postat 24 april 2011 O fasen vart ska du flytta? större kar eller ungefär samma?Lite större blir det nog,men bara så jag kan köra med den gamla tekniken till det nya karet.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 20 augusti 2011 Dela Postat 20 augusti 2011 Hur går det Patrik? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 21 augusti 2011 Dela Postat 21 augusti 2011 Precis Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 28 augusti 2011 Författare Dela Postat 28 augusti 2011 Det går inte alls bra,väntar på att flytta till ny lägenhet och då drar jag igång ett nytt kar.Februari blir det flytt av men har redan sålt min gamla lägenhet som vi måste vara ur i Januari.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 29 april 2012 Författare Dela Postat 29 april 2012 Tack för leveransen Triton Leffe.Nu e jag akvarist igen även om jag inte hittat all teknik efter flytten och vatten i karet får vänta.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 16 juni 2012 Dela Postat 16 juni 2012 Hur går det här då? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 20 juni 2012 Författare Dela Postat 20 juni 2012 Tack det går bra Johnny.Nytt kar på ca 600 liter och 3 st Black python 140w Led men inget vatten i karet ännu.Lite tankar om hur driften av karet ska bli bollar nu i tanken mellan biopellets eller Fauna Marin ultralit.Då jag har en kompis som kör Ultralit och har fått det sjukaste karet jag någonsin sett så e jag sugen men efter min KZ period vet jag ej om jag har tid.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 Tack det går bra Johnny.Nytt kar på ca 600 liter och 3 st Black python 140w Led men inget vatten i karet ännu.Lite tankar om hur driften av karet ska bli bollar nu i tanken mellan biopellets eller Fauna Marin ultralit.Då jag har en kompis som kör Ultralit och har fått det sjukaste karet jag någonsin sett så e jag sugen men efter min KZ period vet jag ej om jag har tid.PatrikKan du inte be din polare att lägga upp en liiiiten tråd med några bilder. Blir nyfiken när du skriver så där /Samuel Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 20 juni 2012 Författare Dela Postat 20 juni 2012 På min gata i stan ala saltkråkan så kommer inte min kompis visa sitt kar hära på SG men jag och Leffe på Triton har sett det live så jag ljuger inte.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 26 september 2012 Dela Postat 26 september 2012 Patrik! Läget?Hur går det?//B Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 2 oktober 2012 Författare Dela Postat 2 oktober 2012 Osmosen startade jag i helgen så snart e det vatten i karet.Sten har jag spanat på hos Triton men jag kommer att göra en långsam start av karet.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Norberg Postat 2 oktober 2012 Dela Postat 2 oktober 2012 Härligt att ha dig på banan igen Patrik! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 2 oktober 2012 Dela Postat 2 oktober 2012 Kanon! Tänkte själv komma igång igen snart. Ses på Triton Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 2 oktober 2012 Dela Postat 2 oktober 2012 Kul jag har också ny burk, långsamt har det varit länge nog nu, nej nu är det plattan i mattan som gäller./JanneSkickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 12 oktober 2012 Författare Dela Postat 12 oktober 2012 Kul jag har också ny burk, långsamt har det varit länge nog nu, nej nu är det plattan i mattan som gäller./JanneSkickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2Ja då va det vatten och sten i akvariet så plattan i mattan har det inte varit Janne.Nu ska det få mogna och sedan ska det jagas SPSer och fisk.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 12 oktober 2012 Dela Postat 12 oktober 2012 Raskt marscherat det tog ju bara en vecka, har du bara slagit fredagsgroggen i burken så ska det nog ordna sig. Roligt att du är på banan igen./Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 12 oktober 2012 Författare Dela Postat 12 oktober 2012 Raskt marscherat det tog ju bara en vecka, har du bara slagit fredagsgroggen i burken så ska det nog ordna sig. Roligt att du är på banan igen./JanneInte fredagsgroggen men 120ml av något jag fick av Triton Leif och nu luktar det blöt hund i hela lägenheten.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 12 oktober 2012 Dela Postat 12 oktober 2012 Är det inte läge och trycka i så mycket kolkälla det går nu när det är tomt och inget att ta hänsyn till?/Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 12 oktober 2012 Författare Dela Postat 12 oktober 2012 Är det inte läge och trycka i så mycket kolkälla det går nu när det är tomt och inget att ta hänsyn till?/JanneJo det är sant men jag har stirrat lite på Biopellets men där e min kunskap 0 så jag vet inte.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 13 oktober 2012 Dela Postat 13 oktober 2012 Har du fått zeolit-armbåge och inte kan dra i reaktorn längre, du vet väl att det inte finns några genvägar till det perfekta akvariet. Skämt åt sido det är väl bara och stoppa i så mycket som doktor Greger rekommenderar och ta fram syster Hanna så du ser vad det barkar åt för håll. /Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 13 oktober 2012 Författare Dela Postat 13 oktober 2012 Har du fått zeolit-armbåge och inte kan dra i reaktorn längre, du vet väl att det inte finns några genvägar till det perfekta akvariet. Skämt åt sido det är väl bara och stoppa i så mycket som doktor Greger rekommenderar och ta fram syster Hanna så du ser vad det barkar åt för håll. /JanneDoktor Greger svarade inte i sin telefon 23.00 igår kväll så jag fick inget svar om hur mycket pellets jag ska stoppa i, han va lite labil igår på Triton så jag ska åka dit nu och kolla så han har tagit sin medicin och då menar jag inte hans blåa piller.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 13 oktober 2012 Dela Postat 13 oktober 2012 Det är nog för mycket osmos-vatten, han får nog toppa upp med lite balling preparat också./Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 13 oktober 2012 Dela Postat 13 oktober 2012 Hur stort kar drar du igång Patrik? Mått? Teknik du kommer använda? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 13 oktober 2012 Författare Dela Postat 13 oktober 2012 Hur stort kar drar du igång Patrik? Mått? Teknik du kommer använda?Karet e på 580 liter och tekniken e den samma som tidigare förutom att nu ska jag testa LED.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.