Gå till innehåll

Salar´s 750L


salar

Rekommenderade inlägg

  • Svar 470
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 3 månader senare...
  • 8 månader senare...
  • 1 månad senare...

Tack det går bra Johnny.

Nytt kar på ca 600 liter och 3 st Black python 140w Led men inget vatten i karet ännu.

Lite tankar om hur driften av karet ska bli bollar nu i tanken mellan biopellets eller Fauna Marin ultralit.

Då jag har en kompis som kör Ultralit och har fått det sjukaste karet jag någonsin sett så e jag sugen men efter min KZ period vet jag ej om jag har tid.

Patrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack det går bra Johnny.

Nytt kar på ca 600 liter och 3 st Black python 140w Led men inget vatten i karet ännu.

Lite tankar om hur driften av karet ska bli bollar nu i tanken mellan biopellets eller Fauna Marin ultralit.

Då jag har en kompis som kör Ultralit och har fått det sjukaste karet jag någonsin sett så e jag sugen men efter min KZ period vet jag ej om jag har tid.

Patrik

Kan du inte be din polare att lägga upp en liiiiten tråd med några bilder. Blir nyfiken när du skriver så där /Samuel

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 månader senare...
  • 2 veckor senare...
Kul jag har också ny burk, långsamt har det varit länge nog nu, nej nu är det plattan i mattan som gäller.

/Janne

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Ja då va det vatten och sten i akvariet så plattan i mattan har det inte varit Janne.

Nu ska det få mogna och sedan ska det jagas SPSer och fisk.

Patrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Raskt marscherat det tog ju bara en vecka, har du bara slagit fredagsgroggen i burken så ska det nog ordna sig.

Roligt att du är på banan igen.

/Janne

Inte fredagsgroggen men 120ml av något jag fick av Triton Leif och nu luktar det blöt hund i hela lägenheten.

Patrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte läge och trycka i så mycket kolkälla det går nu när det är tomt och inget att ta hänsyn till?

/Janne

Jo det är sant men jag har stirrat lite på Biopellets men där e min kunskap 0 så jag vet inte.

Patrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har du fått zeolit-armbåge och inte kan dra i reaktorn längre, du vet väl att det inte finns några genvägar till det perfekta akvariet. Skämt åt sido det är väl bara och stoppa i så mycket som doktor Greger rekommenderar och ta fram syster Hanna så du ser vad det barkar åt för håll.

/Janne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har du fått zeolit-armbåge och inte kan dra i reaktorn längre, du vet väl att det inte finns några genvägar till det perfekta akvariet. Skämt åt sido det är väl bara och stoppa i så mycket som doktor Greger rekommenderar och ta fram syster Hanna så du ser vad det barkar åt för håll.

/Janne

Doktor Greger svarade inte i sin telefon 23.00 igår kväll så jag fick inget svar om hur mycket pellets jag ska stoppa i, han va lite labil igår på Triton så jag ska åka dit nu och kolla så han har tagit sin medicin och då menar jag inte hans blåa piller.

Patrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...